آخرین اخبار

بررسی مشکلات مرد و زن جوان با ۹ فرزند قد و نیم قد توسط معاون استاندار+ تصاویر و فیلم

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در یک جلسه متفاوت میزبان خانواده دارای ۹ فرزند بود.

اشتراک گذاری
04 بهمن 1402
کد مطلب : 11394

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، استانداری کهگیلویه وبویراحمد روز متفاوتی را پشت سر گذاشت و خانواده ۱۱ نفره آقای یزدان‌پناه میهمان معاونت امور عمرانی استانداری بودند.

آقای سجاد یزدان‌پناه متولد سال ۱۳۶۲ و خانم اعظم یزدان پناه متولد سال ۱۳۶۴ دارای ۸ فرزند پسر و یک فرزند دختر هستند که فرزند اول آنها طلبه و فرزند دوم در مدرسه تیزهوشان یاسوج مشغول به تحصیل است و چند فرزند دیگر این خانواده محصل هستند.

آنها به همراه ۷ فرزند قد و نیم قد خود به استانداری آمدند و ضمن بیان مشکلاتشان خواستار رفع آنها توسط مسوولان شد.

معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه پدر خانواده کارگر و مستاجر است گفت: این خانواده جوان فرزند ۷ ماهه تا طلبه دارد که در برنامه ملاقات‌ عمومی‌ مشکلات خود را بیان کرد و امروز با حضور مدیرکل کمیته امداد و مدیرعامل شرکت گاز جلسه‌ای برای رفع مشکلات این خانواده برگزار شد.

روستا ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت ذیل دستور مقام معظم رهبری جوانی جمعیت است و وظیفه ذاتی ما تشویق به فرزندآوری است.

وی با اشاره به اینکه دو عدد تسهیلات ۱۵۰ میلیونی با بهره چهار درصد و بازپرداخت ۷ ساله به پدر و مادر خانواده پرداخت می‌کنیم که زیربنای خانه را افزایش دهند و در محیط بزرگتری فرزندان خود را بزرگ کنند.

معاون استاندار بیان کرد: در کنار این خانواده و سایر موارد از این قبیل هستیم تا مشکلات آنها را در حد توان رفع کنیم تا بدون دغدغه فرزندانی سالم به جامعه تحویل دهند.

روستا عنوان کرد: مقرر شد شرکت گاز استان با تایید کمیته امداد هزینه انشعابات و لوله کشی گاز این خانواده را به صورت رایگان انجام دهد.

وی ادامه داد: همچنین آبگرمکن که یکی از نیازهای این خانواده بود و سایر مایحتاج این خانواده توسط کمیته امداد تهیه و در اختیار قرار می‌گیرد.

روستا خاطرنشان کرد: برای انشعابات آب و برق منزل این خانواده نیاز به کمک و همراهی آبفا و شرکت توزیع نیروی برق هستیم.

 آقای یزدان پناه که حافظ چند جزء قرآن کریم است نیازمند مساعدت و همکاری مسوولان برای رفع مشکلات است.

گفتنی است؛با مشارکت نوسازی مدارس بسته های لوازم التحریر و کمیته امداد بسته های امداد و بسته های ارزاق در اختیار این خانواده قرار گرفت

 

 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − شش =